Vardagar 10:00-12:30 och 13:30-16:00
(lunchstängt 12:30-13:30)
Telefon
016-16 75 16 (knappval 1)
E-post
kundcenter@kfast.se
Du kanske letar bostad, vill hämta ut dina nycklar eller göra en felanmälan? Välkommen att höra av dig till oss via något av alternativen nedan. Hur kan vi hjälpa dig?
Vardagar 10:00-12:30 och 13:30-16:00
(lunchstängt 12:30-13:30)
Telefon
016-16 75 16 (knappval 1)
E-post
kundcenter@kfast.se
Du kan när som helst på dygnet snabbt och enkelt göra dina ärenden på Mina sidor. Du kan t.ex. göra en felanmälan, hålla koll på dina köpoäng, uppdatera dina kontaktuppgifter och se dina hyresavier.
Besök onlinekalendern redan idag! Använd onlinekalendern för att:
Du kan boka besökstid genom vår onlinekalender. Besök vår onlinekalender redan idag!
Skicka gärna dina frågor och funderingar till oss via e-post: kundcenter@kfast.se
Skicka brev till Eskilstuna Kommunfastigheter AB, 631 86 Eskilstuna.
Telefon: 016-16 75 16
(knappval 1)
måndag–fredag kl. 07.00–16.00
(knappval 2)
måndag–fredag kl. 10.00–12.30 och 13.30–15.00
Det här är för tid för dig som har svårt att betala din hyra eller har en skuld hos oss.
(knappval 3)
måndagar kl. 08.00-09.30 och torsdagar kl 14.30-16.00.
Vi har extra telefontid de två sista och de två första vardagarna i månaden mellan kl. 08.00-09.30.
Du kan alltid ringa vår jour vid akuta fel som inte kan vänta till ordinarie arbetstid, till exempel en vattenläcka. Hit kan du även ringa för att anmäla störningar och felparkerade bilar.
Telefon jour: 016-12 60 40
När du ringer journumret kommer du att bli uppmanad att göra ett knappval. Välj knappval 1 för att komma till Eskilstuna kommunfastigheter.
Sedan väljer du inom vilket område som din anmälan gäller:
Helgdagar, vissa klämdagar och vid utbildning har vi andra öppettider än vanligt.
APRIL:
MAJ:
JUNI:
Du hittar våra vanligaste blanketter så som fullmakt och uppsägning på sidan blanketter.