Tillsammans gör vi skillnad i våra hem och områden
Vi har fått in resultat av kundundersökningen för 2022. Ni har slagit rekord på högsta svarsfrekvens någonsin! Utifrån de svar och synpunkter som vi får in genom kundundersökningen planerar vi kommande underhåll- och förbättringsåtgärder i våra bostadsområden. Som till exempel trygghetsskapande åtgärder, förnyelse i utemiljön eller uppfräschning av allmänna utrymmen.
Vad har vi gjort hittills?
Under 2021 och 2022 har vi fokuserat på målen trygghet och att ta kunden på allvar. Utifrån era svar ser vi att er upplevelse har ökat positivt. Vi är tacksamma för att ni ser det arbete som vi har satsat på, som bland annat är:
- Installerat fler digitala anslagstavlor i trapphus och tvättstugor.
- Förtydligat vårt varumärke med namnet Kfast.
- Förenklat och förtydligat mallar som vi aviserar med.
- Vi har synts tydligare och oftare i områdena.
- Vi har arbetat rutinerat tillsammans er hyresgäster för göra förändringar i utemiljöerna.
- Infört digital bokningskalender till Kundcenter.
- Erbjudit trivselpeng för aktiviteter för hyresgäster.
- Erbjudit odlingslådor och blomlådor.
- Arbetat kontinuerligt med konceptet Säg hej till din granne.
- Bytt ut gamla förråd till högre säkerhetsförråd med starkare gallerburar.
- Ersatt mycket belysning i källare och trapphus till LED och rörelseaktivering.
- Målat många trapphus ljusare.
- Succesivt installerat taggsystem och porttelefoner
- Träffat er när vi har åkt runt med vår aktivitetsbuss
- Installerat säkerhetsdörrar i våra stamrenoveringsprojekt
- Hållit en bra nivå för rent och snyggt i våra områden.
Tack för all tid ni har lagt på att utvärdera oss. Vi tar med oss alla tankar till 2023 och arbetar vidare. Tillsammans utvecklar vi Eskilstuna – så att livet får plats och platser får liv.