Vi gör kontinuerliga förbättringar
Vi på Kfast arbetar löpande med att utveckla vår service. Här kan du läsa mer om användbara nyheter och tips som bidrar till en förbättrad kundupplevelse, och hur du kan hjälpa till.
Vi behöver komma i kontakt med dig vid en felanmälan
Det är enkelt att göra felanmälan på Mina sidor när som helst på dygnet. Kontrollera fältet mobilnummer/SMS så att du har lämnat rätt nummer. Det betyder mycket för oss och våra entreprenörer att du har rätt kontaktuppgifter. Det är givetvis även viktigt för dig, så att du kan få hjälp med din felanmälan. Vi behöver ringa dig för att boka tid. Vi ringer även när det är dags att komma in i din bostad för att åtgärda felet. Då är det mycket viktigt att du svarar när vi ringer dig.
Tack för att du bidrar till ett gott samarbete!
Vi har uppdaterat indelningen av våra bostadsområden
Vi har uppdaterat indelningen av våra bostadsområden till de stadsdelar som Eskilstuna kommun arbetar efter, se indelningen genom Eskilstunakartan. Syftet är att ha en gemensam bild med kommunen av samtliga stadsdelar i Eskilstuna. Exempelvis är bostadsområdet Hovängen inte en stadsdel, utan en del i stadsdelen Fröslunda, och ligger inom Fröslunda. Det kan betyda att dina val på Mina sidor har förändrats. Vill du behålla dina önskemål om vilket eller vilka bostadsområden du vill bevaka lediga lägenheter, så är det viktigt att du uppdaterar dina önskemål på Mina sidor under ”Önskemål och prenumerationer”.
Läs mer om våra bostadsområden och bostäder.
Det här kan du göra: uppdatera dina uppgifter och önskemål på Mina sidor
Vi uppmanar dig att logga in på Mina sidor och kontrollera att dina kontaktuppgifter, önskemål och prenumerationer är uppdaterade.
Tack för att du hjälper oss att förbättra vår service (och din upplevelse)!